links

Auditieshow Alalama
Rabobank West Betuwe

De vraag aan Creative Facts: Wij willen voor ons team, 13 personen, een teambuilding activiteit doen in de vorm van een (theater) workshop.
De bedoeling is om als team samen iets neer te zetten (eindresultaat), waarbij
we afzonderlijk ook dingen doen die we normaal niet doen. Net een stapje
verder en anders. Met de workshop beogen we, naast teambuilding, ook verrassende kanten van elkaar te kunnen ontdekken en iedereen ‘boven
zichzelf te laten uitstijgen’; dit op een positieve, humorvolle manier.

Creative Facts heeft voor de afdeling Human Resource van de Rabobank
West Betuwe een vorm van een talentenjacht ontwikkeld. Auditieshow
‘Alalama’
Het eerste programmaonderdeel bestaat uit een aantal losse spelopdrachten die te maken hebben met de auditieshow. Het tweede programmaonderdeel is de voorbereiding op de show.Deelnemers kiezen zelf
de rol die ze willen gaan spelen:deelnemers aan de auditie, presentator van de show, juryleden, publiek, persoonlijke coach of motivator.
De persoonlijke coach/motivator helpt de speler om de rol goed uit te werken.

Het derde onderdeel is de Auditieshow ‘Alalama’ .
Dit onderdeel wordt gefilmd. In de zogenaamde studio/theaterzaal vindt de
‘live’ opname plaats van ‘Alalama’.Voorbeelden workshops

midden
rechts